Kate a kis- és középvállalkozások szolgálatában – Bővült a K&H Bank digitális pénzügyi asszisztensének feladatköre

digitális pénzügyi asszisztens

Kate, a K&H Bank mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztense, „aki” a legfejlettebb technológiákkal is versenyre kelhet, 2024. tavaszától a kis- és középvállalkozások banki ügyeinek intézésében is segít, ingyen.

Az elmúlt években a kis- és középvállalkozások adminisztrációs terhei jelentősen lecsökkentek az olyan digitális megoldásoknak köszönhetően, mint például az e-posta, az online számlanyitás, a softPOS terminál vagy a bankszámlával összekapcsolt online számlázók.

A K&H Bank kis- és középvállalkozói ügyfeleinek döntő többsége használ napi rendszerességgel valamilyen elektronikus csatornát. A kimenő utalások majdnem száz százaléka elektronikus úton történik, és az ügyfelek közel hatvan százaléka használ mobilbankot nemcsak az utalásokra, de a például a kártyalimitek állítására vagy a számlatörténet ellenőrzésére.

Kate már a kis- és középvállalkozók részére is rendelkezésre áll

2024. tavaszától fokozatosan elérhetővé válik a mobilbanki alkalmazással rendelkező kkv-k számára is a K&H Bank digitális pénzügyi asszisztense, „aki” 2022-től áll a bank lakossági ügyfeleinek rendelkezésére. 2023 harmadik negyedévétől Kate arra is képes, hogy beszédhanggal adott utasítás alapján átutalást hajtson végre, magyar nyelven. Ennek köszönhetően a banki ügyek intézése fordított idő jelentős mértékben lecsökkenhet, hiszen nem kell keresgélni a menüpontok között, elég csak szóban kérni Kate-től, hogy például állítsa át a bankkártya limitet vagy indítson el egy átutalást.

Egyes ügyek elintézése lényegesen gyorsabb és egyszerűbb Kate segítségével, ilyen például többek között az internetes és a vásárlási limit beállítása vagy a bankkártya aktiválása. A digitális pénzügyi asszisztens végigvezeti az ügyfelet az ügyintézés folyamatán. Bizonyos információkhoz – például PIN kód emlékeztetés – is gyorsabban hozzá lehet jutni, ha Kate segít.

Így „működik” Kate

A digitális pénzügyi asszisztens az ügyfél kérését rögzíti, majd a megbízást az ügyfélnek a szokásos módon kell jóváhagynia. Kate megérti és lehetővé teszi a szabadszavas megfogalmazásokat is, ezen túlmenően pedig személyre szabott üzenetek küldésére is képes. A bank nyitóoldaláról elérhető, legkorszerűbb technológiák közé tartozó, mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztensnek személyiség van, és nemcsak végrehajtja az ügyfél által adott utasításokat, hanem végig segíti is az ügyfelet a tranzakció folyamata során.